Visibilitat de marca per a UNNAX

Visibilidad de marca para UNNAX

UNNAX és una empresa que va néixer al gener de 2016 per oferir solucions globals avançades en la gestió de les finances per a les mitjanes i grans empreses. Els seus fundadors han contactat amb dosymedia perquè volen aconseguir visibilitat de marca i donar-se a conèixer al mercat nacional.

Des de la nostra agència de comunicació i màrqueting estem treballant amb tasques de gabinet de premsa i relació amb els mitjans de comunicació. En ser una startup de nova creació que parteix del concepte Bank as a service, implantat als Estats Units, primer de tot cal donar a conèixer quin és el seu concepte de negoci i quins són els seus avantatges. Així, doncs, l’estratègia que hem escollit parteix d’una pedagogia inicial als mitjans de comunicació i a la ciutadania en general per explicar quins són els productes i serveis que aquesta empresa innovadora ofereix i quins són els beneficis que els pot aportar en el seu dia a dia. A través del gabinet de premsa aconseguirem ressò mediàtic, visibilitat de marca, incrementar el seu prestigi i un bon posicionament dins del sector de les finances.

El gabinet de premsa es complementa amb la creació d’una pàgina a LinkedIn, la xarxa social per a professionals, amb l’objectiu de reforçar la imatge i la visibilitat de marca a Internet. La revisió del contingut, la forma i el disseny de la web https://www.unnax.com/ s’empren amb la intenció de contribuir a un millor posicionament a Google i a altres buscadors, fer-la més atractiva i que sigui fàcil d’utilitzar per l’usuari.