Pla de màrqueting per a augmentar les vendes

No és gaire habitual que et visiti un client i et digui que necessita la teva ajuda per a crear un pla de màrqueting per a augmentar les vendes de pollastre. És menys habitual, encara, que el client et digui que els seus pollastres són especials, únics i d’una qualitat superior als pollastres comuns que podem trobar en qualsevol gran superfície (que ara sabem que es diuen broiler). Després d’estudiar amb deteniment el mercat de les aus, ens vam adonar que havíem de vendre una commodity (és a dir, un producte on la marca no té importància per al consumidor).

Des de la nostra agència de comunicació i màrqueting vam treballar de la mà de Perla28 i vàrem posar fil a l’agulla per crear una campanya adreçada a la televisió autonòmica de Catalunya. Havíem de fer entendre als espectadors que El Rei del Galliner era una producte premium amb propietats organolèptiques superiors i que estaven criats com els d’abans: creixement lent i alimentats exclusivament amb productes naturals.

I, finalment, ens decantàrem per l’humor. Aquí en podeu veure el resultat: