Expafruit: el nou concepte de menjar fruita

FoodTrends, empresa de distribució i comercialització de productes d’alimentació saludables i de qualitat, ha confiat en l’agencia de comunicació i màrqueting dosymedia per a donar a conèixer i posicionar en el mercat la seva marca i els productes que l’integren, tan a nivell nacional com internacional.

La dificultat d’aquest projecte radica en que cal donar a conèixer als clients potencials una gama de productes que formen part d’una nova categoria de mercat al canal de distribució i al canal Horeca: Doitfruit, un topping de fruita natural, i Smoofruit, un snack de fruita saludable.

Tots dos productes tenen un innovador format pouch i trossos de fruita que no s’ha concebut pel mercat infantil sinó per al públic adult. La fruita no està cuita i per tant no és comparable amb res del què el mercat ja coneix.

Accions de sampling, PLVS, noves pàgines web, gabinet de premsa, xarxes socials i presència a fires són algunes de les accions que gestionem i executem per aconseguir l’objectiu marcat.