Estratègia global de comunicació per a WEAR & FUN

WEAR & FUN és una e-commerce de moda lúdica infantil que ha contactat amb nosaltres per demanar-nos un cop de mà amb la part de comunicació externa de la seva marca de roba: necessitava una estratègia global de comunicació.

Des de dosymedia, agència de màrqueting i comunicació, estem treballant per posicionar WEAR & FUN dins del sector de moda infantil, tendències, maternitat… amb l’objectiu de donar a conèixer la marca a la societat i el seu valor diferencial.

Aquesta estratègia global de comunicació parteix d’un gabinet de premsa: elaboració de notes de premsa, relació amb mitjans de comunicació generalistes, del sector i bloggers. Però també té especial cura en millorar el contingut ja existent a la web http://www.wearandfun.com/es/, creant un missatge únic i homogeni en tota la comunicació per tal que aquesta sigui entenedora i clara per a tothom i, a la vegada, optimitzar el posicionament a Google. Així doncs, dins del nostre plantejament comunicatiu, hi ha contemplades campanyes de SEO i de SEM per aconseguir tenir un bon posicionament en el buscador per excel·lència.

Però la nostra tasca no acaba aquí: cada vegada més les xarxes socials estan guanyant un gran pes dins de les estratègies de comunicació. És per això que ens encarreguem d’actualitzar els seus canals de Facebook, Twitter i Instagram amb contingut propi i d’interès per al sector per tal d’arribar al nostre públic objectiu: pares, mares, germans, tiets, avis i altres membres de la família que estan interessats en moda infantil i disseny. La roba per a nens, el joc com a principal font d’entreteniment i aprenentatge de l’infant i fotografies de nens i nenes amb les diverses marques de roba de WEAR & FUN són la base dels continguts a les seves xarxes socials.