Campanya de comunicació per a una màquina màgica per guarir la leucèmia

Tiempo BBDO va contactar amb dosymedia, agència de comunicació i màrqueting de Barcelona per, junts, coordinar un esdeveniment en el qual Fundació Josep Carreras havia de recaptar fons per a un separador cel·lular que permet tractar els malalts de leucèmia.
Es va idear una campanya de comunicació en 360º en el que mitjançant un senzill sistema de SMS podies fer efectiu un petit donatiu. Aquesta campanya culminava en un petit esdeveniment a la plaça del MACBA de Barcelona on preteníem escenificar que, amb tots els SMS rebuts, seria possible obtenir “la màquina màgica”.

I es va començar a treballar. Es van encarregar centenars de globus, un inflable gegant, bombones d’heli,una carpa, samarretes… Coordinarem l’excel·lent treball d’il·lustradors, fusters, dissenyadors gràfics, retolistes i voluntaris i un dissabte a les 7 del matí, començàvem el muntatge mentre vèiem com es despertava l’epicentre de la ciutat.

La premsa se’n va fer ressò i es va recaptar amb escreix l’import per a comprar el separador. Missió complerta!