Campanya de comunicació i màrqueting de La Cocinera de Nestlé

dosymedia va dur a terme la nova campanya de comunicació i màrqueting de La Cocinera de Nestlé per al Dia de la Mare 2012.

La nostra agència de comunicació i màrqueting va gestionar, coordinar i executar Fiambrera Express, una iniciativa creada per l’agència Tiempo BBDO per a La Cocinera amb motiu del Dia de la Mare centrada en la fuga de cervells.La campanya tenia una gran complexitat logística ja que vam haver de gestionar l’enviament d’un centenar de carmanyoles amb menjar cuinat per mares als seus fills (cervells fugats residents a qualsevol punt de la UE) en només 48 hores.

Treballar en aquesta iniciativa ens va brindar l’oportunitat de conèixer de primera mà les històries de moltes famílies, que ens van obrir el seu cor, ens van explicar la seva història i ens van mostrar el seu més sincer agraïment per sentir-se una mica més a prop dels seus fills/es.

Des de dosymedia també ens vam ocupar de la difusió de la campanya. Una gran acció que els mitjans, especialment del sector del màrqueting i la publicitat, han elogiat per la seva creativitat i emotivitat, i que ha fomentat molts comentaris en xarxes socials.